Followers

Monday, May 10, 2010

Tengahari Di Office,..

Tengahari Di Office.

Sekarang jam menunjukan pukul 12:37pm..
IT department tinggal 2 orang sahaja. Yang lain da hilang pergi lunch..
Dengar macam lunch dekat Gelang Patah.
Nak join?? tapi non-Halal.. Maklumlah IT dekat sini majoriti chinese. Muslim cuma 6 orang jer. Itupun 2 orang kerja night shift..

Sekarang nak buat apa ye,, so update sikit blog la. then nk surf apa2 yang patut..
Actually, hari ini ada 2 orang pratical student baru masuk nak On-Job-Training.
Budak2 lagi.. Tu la, apabila melihat mereka tiba2 terfikir tentang diriku..
Sudah tua rasanya. Then, tiba2 kepala berpusing memikirkan apa matlamat aku dalam hidup..
Cukupkah apa yang aku ada sekarang.. Sudah tercapaikah cita2 aku ini...
Tapi bila difikirkan masih jauh lagi anak tangga yang perlu di daki..

Rasa seolah2 masa banyak dibuangkan begitu sahaja.. Jadi tengahari ini tiba azam aku berkobar2... nak cetus semula segala impian aku... nak bangkitkan semula semangat aku untuk mencapai segala cita2 aku... Dan aku berdoa agar.. perjalanan aku akan sentiasa maju ke hadapan.. terrima kasih kepada kawan2 yang banyak memberi aku beri aku perangsang dalam hidup... Thnks semua..



No comments:

Post a Comment