Followers

Sunday, May 16, 2010

Sang Bulan

3 comments:

  1. Bukan kacang sebarang kacang.
    Kacang melilit si kayu jati.
    Bukan datang sebarang datang.
    Datang membawa hajat di hati.

    Anak raja main congkak,
    Main congkak punya pelan ,
    Boleh saya tumpang bertanya,
    salam dihulur tanda persahabatan,
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/


    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

    bula itu cantik bila bulan mengambang

    ReplyDelete
  2. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Sebuah persahabatan..Salam Kenalan..
    Terima kasih kembara ziarah maya”

    ReplyDelete
  3. WAHAI MATAHARI

    Wahai matahari...
    Aku sentiasa ada disini
    Menerangi segenap alam
    Menceriakan si pencinta malam.

    Wahai matahari...
    Aku disini ditemani bintang-bintang
    Janganlah kau gusar aku keseorangan.

    Wahai matahari...
    Terima kasih aku ucapkan
    Sesungguhnya hidup ini takkan pernah bermakna tanpa kehadiranmu
    Kerana tanpa mu aku tidak akan pernah bersinar
    dan tanpamu aku juga tidak akan pernah dipuja oleh sipujangga.

    Wahai matahari...
    Janganlah kau bersedih bermuram durja...
    Aku sentiasa ada disisimu
    Walau tak nampak dimata tapi dihati sentiasa ada.

    Wahai matahari...
    Hidup ini adalah untuk berkhidmat kepada Allah
    Segala kesepian,kesusahan,keresahan adalah nikmat yang diberi kepada hamba yang tabah sahaja
    Insya Allah diakhirat nanti kau akan menjadi hamba yang gembira...
    Kerana setiap dugaan didunia membuahkan pahala diakhirat kelak...

    Wahai matahari...
    Ingatlah pesanku ini
    Walau sebesar mana duri ranjau yang mendatang
    Janganlah kau berputus asa...

    ~puteri~

    ReplyDelete