Followers

Monday, June 15, 2009

Aku,Kini dan lagi Cinta



Aku,

Sebelum mengenali dirimu..
Aku merupakan insan yang sunyi dan sepi..
Sayup tanpa kasih sayang seorang teman mesra..
Angan-angan sahaja yang kerap menyelubungi diriku.
Hati ku kosong dan hampa dan pilu..

Engkau..
Insan yang baru ku kenali..
Mulanya aku terasa seperti takut padamu.
Takut engkau hanya permainkan diriku.
Tapi bagiku Engkau amat sempurna..
Menyinari hatiku saat kali pertama bertemu..
Memberi ku harapan yang tidak pernah ku impikan..

KiniTiba-tiba,
kita terpisah jauh
Dan jiwaku kembali meronta-ronta untuk mendapatkanmu....
Tutur katamu membuatkan aku teringat padamu..
Keindahan mu membuatkan ku termenung kan kamu..
Dan ku sedar cinta ku kecundang lagi..
Terasa ku seperti kembali dulu mula..

Lagi Cinta,
Cintaku ini sudah jauh bersemi..
Tiada lagi untuk Keistimewaan cinta ini..
Hanya warkah ini yang dapat ku selitkan pilu hatiku
Tiada dua indah dan tiga..
Dengan ini ku terima
Bahawa aku, kini dan lagi cinta...
Hilang kembali.

No comments:

Post a Comment